لیست محصولات

دور دوشی حمام مدل صاف

دور دوشی چه به صورت شیشه ای باشد و چه به صورت طلقی، چه به صورت فریم دار باشد و چه به صورت فریم لس، چه با درب کشویی باشد و چه با درب ریلی، می‌تواند در شکل‌های مختلف طراحی، تولید و اجرا شود. گاهی اوقات لازم است تمام عرض حمام به وسیله دور دوشی بسته شود. مثلاً ممکن است حمام و سرویس بهداشتی در یک فضای مشترک قرار گرفته باشند و نیاز باشد این دو از یکدیگر جدا شوند یا ممکن است عرض حمام کم بوده و دوش بر روی دیوار انتهای حمام قرار گرفته باشد یا ممکن است حمام دارای یک فرورفتگی بوده و دوش در داخل آن فرورفتگی قرار گرفته باشد یا ممکن است حمام به طور کامل داخل یک فرورفتگی قرار داشته باشد. تمام این‌ها مواردی هستند که شما نیاز دارید از یک دور دوشی حمام مدل صاف استفاده نمایید. در این مطلب می‌خواهیم درباره دور دوشی حمام شیشه ای فریم دار صاف صحبت کنیم.

دور دوشی حمام مدل فریم دار صاف

این مدل از دور دوشی مانند سایر دور دوشی های فریم دار از شیشه سکوریت 6 میل به همراه یک فریم آلومینیومی تشکیل شده است. فریم مصرفی تولید کارخانه اراک بوده و با دستگاه‌های ایتالیایی آنادایز شده و در رنگ‌های متنوع سفید، نقره‌ای مات و براق، طلایی مات و براق و زیتونی براق موجود می‌باشد. یراق آلات مصرفی نیز از جنس استیل 304 یا برنج یا پلاستیک فشرده بوده و دارای 5 سال ضمانت هستند. این مدل از دور دوشی را می‌توان به عنوان درب شیشه ای حمام نیز مورد استفاده قرار داد.

درب دوردوشی شیشه ای فریم دار صاف

در این مدل از دور دوشی حمام می‌توان از درب کشویی یا سه لته استفاده نمود. اگر عرض دهانه مورد نظر برای اجرای دور دوشی صاف کمتر از 90 سانتیمتر باشد، امکان اجرای دور دوشی شیشه ای فریم دار صاف وجود ندارد و باید در صورت امکان از انواع دیگر دوردوشی صاف استفاده نمود.

در صورتی که عرض دهانه بین 90 تا 120 سانتیمتر باشد، می‌توان از درب سه لته استفاده نمود؛ به این صورت که یک سوم عرض شیشه ثابت بوده و دوم سوم آن درب شیشه ای خواهد بود. نیمی از این درب به صورت کشویی و نیم دیگر آن به صورت لولایی اجرا می‌گردد.

در صورتی که عرض دهانه بیشتر از 120 سانتیمتر باشد، می‌توان از درب کشویی استفاده کرد؛ به این صورت که بخشی از عرض شیشه ثابت بوده و بخش دیگر آن درب شیشه ای خواهد بود. در این حالت، دور دوشی می‌تواند به صورت 2 لنگه، 3 لنگه یا 4 لنگه اجرا گردد.

در صورتی که عرض دهانه بین 120 تا 140 سانتیمتر باشد، می‌توان دوردوشی را تنها به صورت 2 لنگه اجرا کرد؛ بدین صورت که نصف عرض شیشه ثابت و نصف دیگر درب شیشه ای خواهد بود. در صورتی که عرض دهانه بین 140 تا 160 سانتیمتر باشد، می‌توان دور دوشی را به صورت 2 لنگه یا 3 لنگه اجرا کرد. دور دوشی 3 لنگه به این صورت است که دو طرف دور دوشی شیشه ثابت و قسمت میانی درب شیشه ای خواهد بود. یکی از شیشه‌های ثابت باید هم‌عرض با درب باشد. در صورتی که عرض دهانه بیشتر از 160 سانتیمتر باشد، می‌توان دوردوشی را به هر سه صورت اجرا کرد. دوردوشی 4 لنگه به این صورت که عرض دور دوشی به 4 قسمت مساوی تقسیم شده، دو قسمت کناری شیشه ثابت و دو قسمت میانی درب شیشه ای خواهد بود.

قیمت دور دوشی شیشه ای فریم دار صاف

قیمت این مدل از دور دوشی نیز ثابت نبوده و بر اساس مواردی مانند، ابعاد دور دوشی، رنگ و نوع فریم، رنگ یراق آلات، رنگ و طرح شیشه و … تعیین می‌شود. اما می‌توان گفت قیمت یک دور دوشی شیشه ای فریم دار صاف شفاف بدون زیر دوشی در ابعاد استاندارد حدوداً بین 1,500,000 تا 2,300,000 تومان خواهد بود.

برای استعلام قیمت دقیق و به روز محصولات با کارشناسان واحد فروش شرکت آبشار کابین تماس حاصل فرمایید.

09122371705 

02177442489

1 دیدگاه در “دور دوشی حمام مدل صاف

  1. asaschin.com گفت:

    سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *