لیست محصولات

کابین دوش شیشه ای فریم لس لولایی صاف

کابین دوش شیشه ای فریم لس لولایی صاف

همان طور که در مطالب دیگر هم گفته شد، کابین دوش شیشه ای با استفاده از شیشه سکوریت تولید شده و به صورت فریم لس یا فریم دار قابل اجراست. درب کابین دوش های فریم لس می‌تواند به صورت ریلی یا لولایی باشد. کابین دوش های فریم لس با درب لولایی ضعیف‌ترین آب‌بندی را در بین مدل‌های مختلف کابین دوش دارند.

در کابین دوش های شیشه ای فریم لس، به دلیل عدم وجود فریم و آب‌بندی ضعیف، حتماً باید یک لبه یا سکوی سنگی بر روی زمین نصب و کابین دوش را بر روی آن قرار داد. در این مدل از کابین دوش ها به دلیل عدم وجود فریم، از شیشه سکوریت 10 میل استفاده می‌گردد. یراق آلات مورد استفاده در این مدل از کابین دوش ها شامل بست‌ها، لولاها، چرخ‌ها و … همگی از جنس استیل 304 (ضد آب و ضد زنگ) بوده و در رنگ‌های متنوع (نقره‌ای مات، نقره‌ای براق و طلایی براق) آبکاری شده‌اند تا بعد از گذشت سال‌ها در اثر رطوبت و بخار آب داخل حمام دچار زنگ‌زدگی و تغییر رنگ نشوند. این یراق آلات دارای 5 سال ضمانت هستند.

در کابین دوش های فریم لس ریلی از یک ریل استیل 304 (ضد آب و ضد زنگ) با مقطع قوطی استفاده می‌شود که برای کابین دوش های فریم لس با عرض حداکثر 3 متر مناسب بوده و در بالای کابین دوش قرار گرفته و به دیوار متصل می‌شود. یراق آلات این مدل از کابین دوش ها بسیار گران هستند و به همین دلیل، استفاده از این مدل از کابین دوش توصیه نمی‌گردد.

کابین دوش های فریم لس لولایی می‌تواند در شکل‌های مربع مستطیلی، صاف و 135 درجه (زاویه دار) طراحی، تولید و اجرا گردند و زمانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد که فضای کافی برای باز و بسته شدن درب لولایی در حمام وجود داشته باشد و استفاده از سایر عناصر داخل حمام دشوار نشود. در ادامه مطلب پس از بیان مزایا و معایب کابین دوش های فریم لس، به کابین دوش های شیشه ای فریم لس لولایی صاف می‌پردازیم.

آبشار کابین: طراح، تولید کننده و مجری انواع کابین دوش شیشه ای فریم دار و فریم لس با درب کشویی و لولایی با شیشه سکوریت 6 میل و 10 میل

20 سال سابقه تولید

5 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش

کیفیت بالا و قیمت مناسب (قیمت همکار)

مزایا و معایب کابین دوش های شیشه ای فریم لس

کابین دوش های شیشه ای فریم لس، نسبت به کابین دوش های شیشه ای فریم دار دارای مزایایی هستند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

1 ـ زیبایی و جذابیت بیشتر به دلیل عدم وجود فریم

2 ـ استفاده از شیشه سکوریت 10 میل که نسبت به شیشه سکوریت 6 میل دارای مقاومت بیشتری در برابر ضربه و تغییرات دمایی محیط هستند

3 ـ قابلیت اجرا به صورت 135 درجه (فقط در مورد کابین دوش های فریم لس لولایی)

4 ـ تمیز کردن راحت‌تر به دلیل نداشتن فریم

این مدل از کابین دوش ها دارای معایبی نسبت به کابین دوش های شیشه ای فریم دار نیز هستند. این معایب عبارتند از:

1 ـ آب‌بندی ضعیف‌تر به دلیل عدم وجود فریم

2 ـ قیمت بیشتر

3 ـ نیاز به ایجاد سنگ لبه یا سکو

4 ـ عدم قابلیت اجرا به صورت گرد

موارد کاربرد و روش اجرای کابین دوش شیشه ای فریم لس لولایی صاف

به طور کلی همان طور که گفته شد، کابین دوش های دارای درب لولایی را زمانی می‌توان استفاده کرد که فضای  کافی برای باز و بسته شدن درب لولایی در داخل حمام وجود داشته باشد، به این منظور باید حدوداً یک فضای 70 در 70 سانتیمتری در جلوی درب کابین دوش وجود داشته باشد. همچنین، کابین دوش های صاف هنگامی مورد استفاده قرار می‌گیرند که حمام دارای عرض کمی بوده و دوش بر روی دیوار انتهایی حمام قرار گرفته باشد یا حمام دارای یک فرورفتگی بوده و دوش در داخل آن فرورفتگی قرار داشته باشد یا حمام و سرویس بهداشتی در یک فضای مشترک بوده و نیاز باشد که این دو فضا به طور کامل از یکدیگر جدا شوند. کابین دوش های شیشه ای فریم لس لولایی صاف را می‌توان در مواردی نیز که حمام در یک فرورفتگی قرار گرفته است، به عنوان درب شیشه ای حمام استفاده نمود.

اگر طول دهانه کابین دوش صاف کمتر از 60 سانتیمتر باشد، امکان اجرای هیچ یک از مدل‌های مختلف کابین دوش وجود ندارد. اگر طول دهانه کابین دوش بین 60 تا 80 سانتیمتر باشد، می‌توان از کابین دوش های فریم لس با یک درب لولایی بدون شیشه ثابت استفاده کرد. همچنین، اگر طول دهانه بیشتر از 80 سانتیمتر باشد، می‌توان از کابین دوش شیشه ای فریم لس لولایی استفاده کرد؛ بدین صورت که حداکثر 80 سانتیمتر از این طول به صورت یک درب لولایی و بقیه آن به صورت شیشه ثابت اجرا گردد.

قیمت کابین دوش شیشه ای فریم لس لولایی صاف 

در کابین دوش های فریم لس با درب لولایی می‌توان از انواع مختلف دستگیره‌های دو سوراخ (معمولی صاف، معمولی خم یک طرفه، معمولی خم دو طرفه، بزرگ) و نیز جاحوله‌ای در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی استفاده کرد. دستگیره جاحوله‌ای این امکان را فراهم می‌کند که بتوان به طور همزمان از جاحوله‌ای و دستگیره بهره برد. در این مدل از کابین دوش ها نیز می‌توان از شیشه سکوریت 10 میل ساده، دودی و برنزی به صورت شفاف یا ساتینا استفاده کرد. همچنین، می‌توان طرح‌های مختلف مات کننده دلخواه شما را به وسیله سندبلاست روی این شیشه ایجاد کرد. همه این‌ها از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که بر روی قیمت کابین دوش فریم لس لولایی صاف تأثیر می‌گذارند. ابعاد کابین دوش هم یکی دیگر از این موارد است. قیمت حدودی یک کابین دوش شیشه ای فریم لس لولایی صاف با ابعاد استاندارد بین 1.000.000 تا 3.300.000 تومان است. برای آگاهی از قیمت دقیق و به روز کابین دوش های شرکت آبشار کابین پس از انتخاب مدل و اندازه‌گیری تقریبی ابعاد کابین دوش خود با کارشناسان واحد فروش این شرکت تماس بگیرید.

شماره‌های تماس جهت کسب اطلاعات درباره قیمت محصولات

09122371705 

 02177443675

02177442489

3 دیدگاه در “کابین دوش شیشه ای فریم لس لولایی صاف

  1. drfatemenaji.ir گفت:

    سلام.وبسایت جامعی دارید.دستتون درد
    نکنه

  2. بهترین وبسایتی که تاحالا دیدم.ازتون متشکرم

  3. asaschin.com گفت:

    سلام.وبسایت زیبایی دارید.خیلی
    زحمت میکشید بابتش و ازین بابت کمال تشکر رو دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *