لیست محصولات

کابین دوش شیشه ای

کابین دوش شیشه ای

انسان‌ها همواره به دنبال زیبا کردن محیط اطرافشان هستند و در طول سال‌ها از مصالح مختلفی برای این فضاسازی‌ها استفاده کرده‌اند؛ از چوب و سنگ گرفته تا شیشه. امروزه استفاده از شیشه در فضاسازی مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است. از طرف دیگر طراحان امروزی علاوه بر حال و پذیرایی به حمام و سرویس بهداشتی نیز توجه داشته و برای فضاسازی آن تلاش می‌کنند. از طرف دیگر امروزه با کوچکتر شدن خانه‌ها و تلفیق حمام سرویس بهداشتی در یک فضای مشترک، استفاده از کابین دوش به امری رایج تبدیل شده است. کابین دوش حمام به دو صورت شیشه ای (با شیشه سکوریت) و طلقی (با طلق پلکسی گلاس) تولید و اجرا می‌گردد. کابین دوش شیشه ای جدیدتر و شکیل‌تر از کابین دوش طلقی بوده و به همین دلیل، طرفداران بیشتری دارد. کابین دوش شیشه ای خود به دو صورت فریم دار (با درب کشویی یا تاشو) و فریم لس (با درب کشویی یا لولایی) تولید و اجرا می‌گردد. کابین دوش ها را می‌توان بر روی سطح زمین، سکو، لبه، زیر دوشی، وان و جکوزی نصب نمود.

شرکت آبشار کابین با سابقه‌ای 20 ساله در تولید کابین دوش قادر به طراحی، تولید و اجرای انواع کابین دوش حمام، دور دوشی حمام، اتاق دوش شیشه ای و پارتیشن شیشه ای حمام در شکل‌های ال، صاف، 135 درجه، تمام گرد و نیم گرد بر اساس فضای شما و با ابعاد دلخواه شما می‌باشد.

این شرکت در تمام کابین دوش های خود از شیشه سکوریت سوپر کلیر با ضخامت 6 میلیمتر، 8 میلیمتر و 10 میلیمتر استفاده می‌کند. فریم‌های مورد استفاده در کابين دوش های فریم دار از جنس بیلت نو آلومینیوم خالص با ضخامت 2/2 میلیمتر و دارای رنگ کوره‌ای آنادایز با تنوع رنگ‌بندی سفید، نقره‌ای براق (کروم)، نقره‌ای مات، طلایی براق، طلایی مات و زیتونی براق هستند.

آبشار کابین می‌تواند در کابین دوش شیشه ای حمام از شیشه سکوریت در رنگ‌های ساده، دودی، برنزی و … به صورت شفاف، ساتینا و سندبلاست شده استفاده نمود. این شرکت این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است که بتوانند طرح دلخواه خود را از طریق سندبلاست بر روی کابین حمام شیشه ای خود اجرا نموده و به این صورت آن را مات کنند.

از تماس شما با ما تا نصب کامل کابین دوش فقط 4 روز کاری

09113578010 

09122371705 

02177443675

کابین دوش فریم دار ریلی ال

تجربه شرکت آبشار کابین در طول 20 سال این را نشان داده است که رایج‌ترین مدل کابین دوش، کابین دوش شیشه ای فریم دار ال با شیشه سکوریت 6 میل ساده با سندبلاست راه مات یا مات کامل یا ترکیبی از آن‌ها می‌باشد. این رواج به این دلیل است که این شرکت این مدل از کابین دوش را که در بسیاری از حمام‌ها قابل اجراست، با قیمت مناسب و کیفیت و کارآیی بالا تولید و به بازار عرضه می‌کند. با توجه به این که شرکت آبشار کابین تمامی اجزای این مدل از کابین دوش (به جز آبگیرهای آهنربایی) را خود در داخل ایران تولید می‌کند، می‌تواند این مدل را با قیمت مناسب، کیفیت بالا، 5 سال ضمانت یراق آلات و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه نماید.

کابین دوش های فریم دار به دلیل وجود فریم دارای آب‌بندی 100% هستند. ضمن این که شرکت آبشار کابین در کابین دوش های فریم دار خود از شیشه سکوریت 6 میل استفاده می‌کند که ضخامت استاندارد کابین دوش در اروپاست. این شیشه ها از نوع سوپر کلیر بوده و از کارخانه جام ایمن قزوین که یکی از بهترین تولید کنندگان شیشه سکوریت در ایران است، تهیه می‌گردد. فریم مصرفی در این محصول از جنس بیت نو آلومینیوم خالص و تولید کارخانه اراک بوده و با دستگاه‌های ایتالیایی در رنگ‌های متنوع آنادایز می‌شود. در نتیجه فریم مصرفی کاملاً ضد آب و ضد زنگ بوده و رنگ آن با گذشت زمان در اثر رطوبت یا استفاده مواد شوینده معمولی و ضعیف، از بین نمی‌رود.

این شرکت تمامی یراق آلات مصرفی در کابین دوش های فریم دار را به جز آبگیرهای آهنربایی که وارداتی هستند، خود در داخل کشور تولید می‌کند که همگی کاملاً ضد آب و ضد زنگ (از جنس استیل 304 یا برنج) بوده و در رنگ‌های متنوع آبکاری می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود که این شرکت بتواند خدمات پس از فروش مناسبی را برای این محصول خود ارائه دهد.

کابین دوش شیشه ای فریم دار ال در مواردی اجرا می‌گردد که دوش در گوشه حمام قرار گرفته و فضای کافی برای اجرای این مدل از کابین دوش وجود دارد. اگر حمام شما چنین شرایطی را دارد و به دنبال خرید یک کابین دوش با قیمت مناسب و کارآیی بالا هستید، با کارشناسان واحد فروش شرکت آبشار کابین تماس بگیرید تا از سرویس رایگان مشاوره و اندازه‌گیری این شرکت استفاده نمایید و با خیال راحت به سفارش کابین دوش شیشه ای خود بپردازید.

شماره‌های تماس جهت ارتباط با کارشناسان واحد فروش شرکت آبشار کابین

09122371705 

09123578010 

 02177442489

قیمت کابین دوش شیشه ای فریم دار ریلی ال

این مدل از کابین دوش شیشه ای می‌تواند در رنگ‌های متنوع یا قیمت‌های مختلف اجرا شود. رنگ سفید و نقره‌ای مات که دارای قیمت کمتری هستند، دارای کارآیی بیشتری بوده و لک آب را کمتر نشان می‌دهند. همچنین، می‌توان از شیشه سکوریت در رنگ‌های ساده، دودی و برنزی استفاده نمود. شیشه ساده که قیمت کمتری دارد، کارآیی بیشتری داشته، لک آب را کمتر نشان می‌دهد و فضا را بزرگتر نشان می‌دهد. علاوه بر این، می‌توان بر روی شیشه طرح‌های مختلف و دلخواه شما را از طریق سندبلاست ایجاد کرد تا با مات شدن شیشه، فضای داخل کابین دوش دیده نشود. ایجاد طرح‌های مختلف می‌تواند هزینه مختلفی داشته باشد.

این موارد به علاوه ابعاد کابین دوش و برخی موارد دیگر، همگی در قیمت کابین دوش شیشه ای فریم دار ال مؤثر هستند. بنابراین، نمی‌توان قیمت مشخصی را برای این محصول در نظر گرفت. حدود قیمت این محصول در ابعاد استاندارد بدون استفاده از زیر دوشی بین 1,500,000 تا 4,300,000 تومان است. برای آگاهی از قیمت دقیق و به روز محصولات شرکت آبشار کابین، پس از اندازه‌گیری تقریبی ابعاد کابین دوش خود با کارشناسان واحد فروش این شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *