لیست محصولات

کابین دوش شیشه ای فریم لس لولایی ال

شرکت آبشار کابین با 20 سال سابقه توانایی طراحی، تولید و اجرای مدل‌های مختلف کابین دوش ها را دارد. این کابین دوش ها به صورت شیشه ای یا طلقی تولید می‌شوند. کابین دوش های شیشه ای جدیدتر بوده و به دلیل زیبایی بیشتر، مورد توجه قرار گرفته‌اند. کابین دوش های شیشه ای می‌توانند فریم دار (با قاب آلومینیومی در رنگ‌های متنوع) یا فریم لس (بدون قاب) باشند.

درب کابین دوش های فریم لس می‌تواند به صورت کشویی یا لولایی اجرا گردد. بدیهی است استفاده از درب‌های لولایی در صورتی امکان‌پذیر است که فضای کافی برای باز و بسته شدن درب به داخل یا بیرون کابین دوش وجود داشته باشد و استفاده از سایر عناصر داخل حمام را دشوار نکند. البته در بعضی مواقع که عرض کابین دوش بین 60 تا 120 سانتیمتر باشد، امکان استفاده از درب کشویی وجود ندارد و باید حتماً از درب لولایی استفاده شود.

در کابین دوش های شیشه ای فریم لس به دلیل عدم وجود فریم و آب‌بندی کم، حتماً باید یک لبه یا سکوی سنگی بر روی زمین نصب و کابین دوش را بر روی آن قرار داد. همچنین به دلیل عدم وجود فریم، از شیشه سکوریت 10 میل استفاده می‌گردد که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و تغییرات دمایی دارد. یراق آلات مورد استفاده در این نوع از کابین دوش ها همگی از جنس استیل 304 (ضد آب و ضد زنگ) و دارای آبکاری‌های متنوع (نقره‌ای مات، نقره‌ای براق و طلایی براق) هستند.

در کابین دوش های فریم لس ریلی از یک ریل استیل 304 (ضد آب و ضد زنگ) با مقطع قوطی استفاده می‌شود که برای کابین دوش های فریم لس با عرض حداکثر 3 متر مناسب بوده و در بالای کابین دوش قرار گرفته و به دیوار متصل می‌شود. یراق آلات این نوع از کابین دوش ها بسیار گران هستند و به همین دلیل، استفاده از این نوع کابین دوش توصیه نمی‌گردد.

مزایا و معایب کابین دوش های شیشه ای فریم لس

کابین دوش های شیشه ای فریم لس، نسبت به کابین دوش های شیشه ای فریم دار دارای مزایایی هستند. این مزایا عبارتند از:

1 ـ زیبایی و جذابیت بیشتر به دلیل عدم وجود فریم

2 ـ استفاده از شیشه های نشکن 10 میل که نسبت به شیشه های نشکن 6 میل دارای مقاومت بیشتری هستند

3 ـ قابلیت اجرا به صورت 135 درجه

4 ـ تمیز کردن راحت‌تر به دلیل نداشتن فریم

5 ـ جدید بودن و استفاده در سرتاسر دنیا

این نوع از کابین دوش ها دارای معایبی نسبت به کابین دوش های شیشه ای فریم دار هستند. این معایب عبارتند از:

1 ـ آب‌بندی ضعیف‌تر به دلیل عدم وجود فریم

2 ـ قیمت بیشتر، به این دلیل که قیمت کابین دوش های فریم لس بر اساس تعداد لولاها و بست‌های شیشه و آبگیرها محاسبه می‌شود و نیز ممکن است در کابین دوش های فریم لس نیاز به جک‌های نگهدارنده باشد که بسیار گران هستند.

3 ـ نیاز به ایجاد سنگ لبه یا سکو

4 ـ عدم قابلیت اجرا به صورت گرد (قوس دار)

موارد کاربرد کابین دوش های شیشه ای فریم لس لولایی ال

اگر در حمام شما دوش در گوشه حمام قرار گرفته است، باید از کابین دوش های ال یا گرد استفاده کنید. اگر در فاصله نزدیک به دوش، وسیله‌ای نظیر دستشویی فرنگی وجود دارد، باید از کابین دوش گرد استفاده کنید. کابین دوش های گرد تنها به صورت شیشه ای و فریم دار با درب کشویی قابلیت تولید و اجرا دارد. اما در غیر این صورت، بهتر است از کابین دوش های ال استفاده کنید تا فضای بیشتری را برای دوش گرفتن داشته باشید و هزینه کمتری را هم برای کابین دوش پرداخت نمایید. کابین دوش های ال می‌توانند به صورت طلقی یا شیشه ای (فریم دار یا فریم لس) تولید و اجرا شوند. اما اگر می‌خواهیداز کابین دوش شیشه ای فریم لس لولایی ال استفاده کنید، همان طور که گفته شد، باید دقت کنید که فضای لازم برای باز و بسته کردن درب لولایی کابین دوش وجود داشته باشد.

قیمت کابین دوش شیشه ای فریم لس لولایی ال

قیمت کابین دوش های شیشه ای فریم لس لولایی ال نیز ثابت و مشخص نبوده و بر اساس رنگ و نوع شیشه، رنگ و نوع یراق آلات، ابعاد زیر دوشی (در صورت استفاده)، طرح سندبلاست (در صورت استفاده) و … بر حسب متر مربع کابین دوش تعیین می‌شود. با این حال می‌توان گفت قیمت حدودی یک کابین دوش شیشه ای فریم لس لولایی ال شفاف با ابعاد استاندارد بدون زیر دوشی بین 1,800,000 تا 2,800,000 تومان است و در صورت استفاده از زیر دوشی مبلغ 850,000 تا 1,300,000 تومان به آن افزوده می‌گردد. برای آگاهی از قیمت دقیق و به روز محصولات با کارشناسان واحد فروش شرکت آبشار کابین تماس بگیرید.

شماره‌های تماس جهت کسب اطلاعات درباره قیمت محصولات

09122371705 

02177442489

اجرای کابین دوش شیشه ای فریم لس لولایی ال

در مورد اجرای این مدل از کابین دوش باید به چند نکته توجه داشته باشید:

1 ـ در صورتی که ضلع کابین دوش کمتر از 60 سانتیمتر باشد، امکان استفاده از درب در آن ضلع وجود نداشته و باید به طور کامل شیشه ثابت باشد.

2 ـ به دلیل وزن زیاد شیشه سکوریت 10 میل امکان استفاده از درب لولایی با عرض بیشتر از 80 سانتیمتر وجود ندارد. بنابراین، اگر عرض ضلع کابین دوش بیشتر از 80 سانتیمتر باشد، باید حداکثر 80 سانتیمتر آن درب و بقیه به صورت شیشه ثابت باشد.

با توجه به این نکات می‌توان گفت کابین دوش شیشه ای فریم لس لولایی ال معمولاً به 5 شکل اجرا می‌گردد:

1 ـ در صورتی که یک ضلع از کابین دوش کوچکتر از 60 سانتیمتر و ضلع دیگر حداکثر بین 60 تا 80 سانتیمتر باشد، ضلع کوچکتر به صورت یک شیشه ثابت و ضلع دیگر به صورت یک درب لولایی اجرا می‌گردد.

2 ـ در صورتی که یک ضلع از کابین دوش کوچکتر از 60 سانتیمتر و ضلع دیگر حداکثر بزرگتر از 80 سانتیمتر باشد، ضلع کوچکتر به صورت یک شیشه ثابت و ضلع دیگر به این صورت اجرا می‌گردد که حداکثر 80 سانتیمتر آن درب لولایی و بقیه به صورت شیشه ثابت خواهد بود.

3 ـ در صورتی که یک ضلع از کابین دوش بین 60 تا 80 سانتیمتر و ضلع دیگر بزرگتر از 80 سانتیمتر باشد، ضلع کوچکتر به صورت بک درب لولایی و ضلع دیگر به این صورت اجرا می‌شود که حداکثر 80 سانتیمتر آن درب لولایی و بقیه به صورت شیشه ثابت خواهد بود.

4 ـ در صورتی که هر دو ضلع کابین دوش بین 60 تا 80 سانتیمتر باشند، یکی از اضلاع به صورت یک شیشه ثابت و ضلع دیگر به صورت یک درب لولایی اجرا می‌شود.

5 ـ در صورتی که هر دو ضلع کابین دوش بزرگتر از 80 سانتیمتر باشند، یکی از اضلاع به صورت یک شیشه ثابت و ضلع دیگر به این صورت اجرا می‌گردد که حداکثر 80 سانتیمتر آن درب لولایی و بقیه به صورت شیشه ثابت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *